Zvýšený výkon v mokrých, suchých a zimných podmienkach
Krátka brzdná dráha na mokrom aj suchom povrchu
Zvýšená priľnavosť na snehu a ľade
Technológia ochrany ráfu
Táto technológia spočíva v hrubšej časti pneumatiky naspodku jej bočnej steny v blízkosti ráfu a chráni tak ráf a pneumatiku pred poškodením od obrubníkov. Mimoriadne užitočné pre vozidlá na posledný úsek doručovania (časté zastavovanie).
Výhody
Krátka brzdná dráha na mokrom aj suchom povrchu
Brzdné sily sa môžu ľahšie prenášať do priľnavosti. Nová živica na podporu trakcie zlepšuje deformovacie a reformovacie schopnosti pneumatiky.
Zvýšená priľnavosť na snehu a ľade
Nová zlúčeninová zmes vedie k zvýšenej elasticite gumy pri nízkych teplotách.
Štítky EÚ na označenie pneumatík
D
Úspora paliva
Palivová úspornosť je miera valivých odporov pneumatiky. Pneumatika s nízkym valivým odporom umožňuje znížiť spotrebu paliva, pretože vyžaduje menej energie na pohyb.
B
Priľnavosť v mokrých podmienkach
Trakcia na mokrom povrchu je miera schopnosti pneumatiky brzdiť na mokrých cestách.
B
Vonkajší hluk
Vonkajší hluk spôsobovaný pneumatikou, v decibeloch, je hluk klasifikovaný z A (tichá) na C (hlasná).
Priľnavosť na snehu
Pneumatiky s piktogramom snehovej vločky na 3 vrchných vrcholoch majú kratšiu brzdnú dráhu na zasnežených cestách, čo je dôležité na zaistenie bezpečnosti v zime pri jazde na zasnežených povrchoch. V prípade osobných automobilov sa piktogram udeľuje na základe merania brzdnej vzdialenosti vozidla pri počiatočnej rýchlosti 25 km/h pri stlačenom snehu alebo na základe merania ťahovej sily pneumatiky. Pre nákladné vozidlá sa piktogram udeľuje na základe merania odozvy pneumatiky na zrýchlenie.
*Ostatnio zaobserwowana cena takich usług na rynku polskim. Aktualna cena zostanie ustalona samodzielnie przez wybrany serwis sieci Premio.